/Files/images/педагог1.jpg

Психологічна служба нашої школи діє згідно наказу Міністерства освіти і науки України №27 від 03 травня 1999 року «Про затвердження Положення про психологічну службу системи освіти України», керується в своїй роботі Положенням про психологічну службу.

Головна мета роботи:виявлення і створення оптимальних соціально-психологічних умов для розвитку інноваційної особистості.

Основні завдання психологічної служби:- сприяти повноцінному й інтелектуальному розвитку школярів;
- забезпечити індивідуальний підхід до кожного учня на основі його психолого-педагогічного вивчення;
- допомагати підліткам в життєвому самовизначенні, виборів шляхів самореалізації та професійному розвитку.

Напрями роботи соціально-психологічної служби:- консультативно-методична допомога з питань навчання і виховання;
-просвітницько-пропагандистська робота з підвищення психологічної культури в навчальному закладі та сім'ї;
- превентивне виховання, метою якого є формування в учнів орієнтації на здоровий спосіб життя, профілактика алкоголізму, СНІДу.

ВАС ВІТАЮТЬ:
СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ
ГРИВАС ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ

/Files/images/соціальний педагог.JPGПраця, пізнання і спілкування є найважливішими областями людської життєдіяльності. Люди часто говорять про них, аналізують, висловлюють свою думку і виражають певним чином відношення до них. Але якщо задуматися, то можна виявити одне цікаве явище: формам і методам трудової діяльності людина вчиться багато років. Способами пізнання світу людина також оволодіває тривалий час. А ось спілкуванню людина не вчиться цілеспрямовано ніколи і ніде. Немає в Україні таких начальних закладів, в яких би вчили складному мистецтву спілкування. Навіть у такій складній професійній діяльності, як соціально-педагогічна, відсутні спеціальні навчальні предмети, на яких навчали б майстерності професійного спілкування.

Свого часу відомий французький льотчик і письменник Антуан де Сент-Екзюпері називав людське спілкування найбільшою розкішшю на світі. Але в одному випадку – це “розкіш”, а в іншому – професійна необхідність. Є такі види людської праці, які просто неможливі поза спілкуванням. Таким видом професійної діяльності є робота соціального педагога.

Соціальний педагог у своїй діяльності повинен використовувати всі функції спілкування – виступати і як джерело інформації, і як людина, що пізнає іншу людину або групу людей, і як організатор колективної діяльності і взаємин.

Соціальний педагог зобов’язаний знати духовний світ дитини і в будь-якій ситуації відчувати, що дітям цікаво, важливо, а що – ні. Він відповідальний і за вміння правильно зрозуміти причини завищеної самооцінки дитини, мотиви її поведінки в різних ситуаціях і за своєчасність внесення корективів до своєї діяльності на основі отриманої інформації.

До Вашої уваги...

Методичні рекомендації щодо профілактики правопорушень серед неповнолітніх

Алгоритм роботи з дітьми, що потребують підвищеної педагогічної уваги

Діагностичні методики

Соціально-педагогічна картка учня

ТА ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ СУЛИГА ЮЛІЯ МИХАЙЛІВНА/Files/images/IMG_20170921_114855_001_COVER.jpg

Психолог не дає конкретних порад,не оцінює"правильно-неправильно","добре-погано".Психолог використовує свої знання,навички,практичний досвід,щоб допомогти Вам побачити та усвідомити причини своїх проблем та шляхи їх вирішення.

/Files/images/0_11a0d5_480f9e10_XL.jpg

Психолог сприяє:

– пошуку,відбору і розвитку обдарованих дітей;

– свідомому вибору молоддю професії,з урахуванням ціннісних орієнтацій,здібностей,життєвих планів і можливостей учнів;

– успішному навчанню учнів різних вікових категорій,з урахуванням індивідуальних особливостей кожної дитини і

– можливих труднощів вікової категорії в іншу.

- захищає дітей від будь-яких форм фізичного,психічного та морального насильства,пропагує здоровий спосіб життя.

Робота спрямована на формування психологічної культури учнів, педагогів, батьків.

Кiлькiсть переглядiв: 163

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.