Психологічна служба нашої школи діє згідно наказу Міністерства освіти і науки України №509 від 22 травня 2018 року «Про затвердження Положення про психологічну службу системи освіти України», керується в своїй роботі Положенням про психологічну службу.
Нормативно-правові документи,які регламентують діяльність психологічної служби в системі освіти:
- Етичний кодекс практичного психолога
- Декларація прав людини
- Конвенція про права дитини
- Кодекс України про адміністративні правопорушення
- Посадова інструкція практичного психолога школи
Закони і Накази України:
- Закон України "Про освіту"
- Закон України "Про дошкільну освіту"
- Закон України "Про загальну середню освіту"
- Закон України "Про позашкільну освіту"
- Закон України "Про професійну освіту"
- Закон України "Про вищу освіту"
- Закон України "Про охорону дитинства"
- Закон України "Про попередження насильства в сім'ї"
- Наказ МОН від 25.12.06 №844
- Наказ МОН від 23.08.06 №631
- Лист "Про пріорітетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2020-2021 н.р."
Завдання психологічної служби:
- збереження та зміцнення психічного та соціального здоров'я
- сприяння особистісному,інтелектуальному,фізичному і соціальному розвитку здобувачів освіти шляхом доповнення сучасних методів навчання та виховання ефективними психолого-педагогічними технологіями
- сприяння забезпеченню психологічної безпеки
- надання психологічної і соціально-педагогічної допомоги всім учасникам освітнього процесу
Головна мета : сприяння повноцінному особистісному й інтелектуальному розвитку дітей на кожному віковому етапі
Тема,над якою працюємо:
Створення максимально сприятливих умов для розвитку особистості кожної дитини,її життєтворчих компетенцій у відповідності зі своїми природними здібностями та можливостями.
ВАС ВІТАЮТЬ:
СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ
ГРИВАС ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ
Праця, пізнання і спілкування є найважливішими областями людської життєдіяльності. Люди часто говорять про них, аналізують, висловлюють свою думку і виражають певним чином відношення до них. Але якщо задуматися, то можна виявити одне цікаве явище: формам і методам трудової діяльності людина вчиться багато років. Способами пізнання світу людина також оволодіває тривалий час. А ось спілкуванню людина не вчиться цілеспрямовано ніколи і ніде. Немає в Україні таких начальних закладів, в яких би вчили складному мистецтву спілкування. Навіть у такій складній професійній діяльності, як соціально-педагогічна, відсутні спеціальні навчальні предмети, на яких навчали б майстерності професійного спілкування.
Свого часу відомий французький льотчик і письменник Антуан де Сент-Екзюпері називав людське спілкування найбільшою розкішшю на світі. Але в одному випадку – це “розкіш”, а в іншому – професійна необхідність. Є такі види людської праці, які просто неможливі поза спілкуванням. Таким видом професійної діяльності є робота соціального педагога.
Соціальний педагог у своїй діяльності повинен використовувати всі функції спілкування – виступати і як джерело інформації, і як людина, що пізнає іншу людину або групу людей, і як організатор колективної діяльності і взаємин.
Соціальний педагог зобов’язаний знати духовний світ дитини і в будь-якій ситуації відчувати, що дітям цікаво, важливо, а що – ні. Він відповідальний і за вміння правильно зрозуміти причини завищеної самооцінки дитини, мотиви її поведінки в різних ситуаціях і за своєчасність внесення корективів до своєї діяльності на основі отриманої інформації.
До Вашої уваги...
Методичні рекомендації щодо профілактики правопорушень серед неповнолітніх
Алгоритм роботи з дітьми, що потребують підвищеної педагогічної уваги
Соціально-педагогічна картка учня
ТА ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ
СУЛИГА ЮЛІЯ МИХАЙЛІВНА
Психолог не дає конкретних порад,не оцінює"правильно-неправильно","добре-погано".Психолог використовує свої знання,навички,практичний досвід,щоб допомогти Вам побачити та усвідомити причини своїх проблем та шляхи їх вирішення.
Психолог сприяє:
– пошуку,відбору і розвитку обдарованих дітей;
– свідомому вибору молоддю професії,з урахуванням ціннісних орієнтацій,здібностей,життєвих планів і можливостей учнів;
– успішному навчанню учнів різних вікових категорій,з урахуванням індивідуальних особливостей кожної дитини і
– можливих труднощів вікової категорії в іншу.
- захищає дітей від будь-яких форм фізичного,психічного та морального насильства,пропагує здоровий спосіб життя.
Робота спрямована на формування психологічної культури учнів, педагогів, батьків
Під час карантину надаю онлайн-консультації для всіх учасників освітнього процесу з 10:00 по 14:00 (пн-пт) yuliasuliga@ukr.net 0971016388
Дистанційна робота
Як протистояти стресу
пазл "Казковія дружби"
Коментарi