Повернутися до звичайного режиму

/Files/images/педагог1.jpg

Психологічна служба нашої школи діє згідно наказу Міністерства освіти і науки України №509 від 22 травня 2018 року «Про затвердження Положення про психологічну службу системи освіти України», керується в своїй роботі Положенням про психологічну службу.

Нормативно-правові документи,які регламентують діяльність психологічної служби в системі освіти:

  • Етичний кодекс практичного психолога
  • Декларація прав людини
  • Конвенція про права дитини
  • Кодекс України про адміністративні правопорушення
  • Посадова інструкція практичного психолога школи

Закони і Накази України:

  • Закон України "Про освіту"
  • Закон України "Про дошкільну освіту"
  • Закон України "Про загальну середню освіту"
  • Закон України "Про позашкільну освіту"
  • Закон України "Про професійну освіту"
  • Закон України "Про вищу освіту"
  • Закон України "Про охорону дитинства"
  • Закон України "Про попередження насильства в сім'ї"
  • Наказ МОН від 25.12.06 №844
  • Наказ МОН від 23.08.06 №631
  • Лист "Про пріорітетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2020-2021 н.р."

Завдання психологічної служби:

  • збереження та зміцнення психічного та соціального здоров'я
  • сприяння особистісному,інтелектуальному,фізичному і соціальному розвитку здобувачів освіти шляхом доповнення сучасних методів навчання та виховання ефективними психолого-педагогічними технологіями
  • сприяння забезпеченню психологічної безпеки
  • надання психологічної і соціально-педагогічної допомоги всім учасникам освітнього процесу
    Головна мета : сприяння повноцінному особистісному й інтелектуальному розвитку дітей на кожному віковому етапі

Тема,над якою працюємо:

Створення максимально сприятливих умов для розвитку особистості кожної дитини,її життєтворчих компетенцій у відповідності зі своїми природними здібностями та можливостями.

ВАС ВІТАЮТЬ:
СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ
ГРИВАС ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ

/Files/images/соціальний педагог.JPGПраця, пізнання і спілкування є найважливішими областями людської життєдіяльності. Люди часто говорять про них, аналізують, висловлюють свою думку і виражають певним чином відношення до них. Але якщо задуматися, то можна виявити одне цікаве явище: формам і методам трудової діяльності людина вчиться багато років. Способами пізнання світу людина також оволодіває тривалий час. А ось спілкуванню людина не вчиться цілеспрямовано ніколи і ніде. Немає в Україні таких начальних закладів, в яких би вчили складному мистецтву спілкування. Навіть у такій складній професійній діяльності, як соціально-педагогічна, відсутні спеціальні навчальні предмети, на яких навчали б майстерності професійного спілкування.

Свого часу відомий французький льотчик і письменник Антуан де Сент-Екзюпері називав людське спілкування найбільшою розкішшю на світі. Але в одному випадку – це “розкіш”, а в іншому – професійна необхідність. Є такі види людської праці, які просто неможливі поза спілкуванням. Таким видом професійної діяльності є робота соціального педагога.

Соціальний педагог у своїй діяльності повинен використовувати всі функції спілкування – виступати і як джерело інформації, і як людина, що пізнає іншу людину або групу людей, і як організатор колективної діяльності і взаємин.

Соціальний педагог зобов’язаний знати духовний світ дитини і в будь-якій ситуації відчувати, що дітям цікаво, важливо, а що – ні. Він відповідальний і за вміння правильно зрозуміти причини завищеної самооцінки дитини, мотиви її поведінки в різних ситуаціях і за своєчасність внесення корективів до своєї діяльності на основі отриманої інформації.

До Вашої уваги...

Методичні рекомендації щодо профілактики правопорушень серед неповнолітніх

Алгоритм роботи з дітьми, що потребують підвищеної педагогічної уваги

Діагностичні методики

Соціально-педагогічна картка учня

ТА ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ

СУЛИГА ЮЛІЯ МИХАЙЛІВНА

Психолог не дає конкретних порад,не оцінює"правильно-неправильно","добре-погано".Психолог використовує свої знання,навички,практичний досвід,щоб допомогти Вам побачити та усвідомити причини своїх проблем та шляхи їх вирішення.

/Files/images/0_11a0d5_480f9e10_XL.jpg

Психолог сприяє:

– пошуку,відбору і розвитку обдарованих дітей;

– свідомому вибору молоддю професії,з урахуванням ціннісних орієнтацій,здібностей,життєвих планів і можливостей учнів;

– успішному навчанню учнів різних вікових категорій,з урахуванням індивідуальних особливостей кожної дитини і

– можливих труднощів вікової категорії в іншу.

- захищає дітей від будь-яких форм фізичного,психічного та морального насильства,пропагує здоровий спосіб життя.

Робота спрямована на формування психологічної культури учнів, педагогів, батьків

Під час карантину надаю онлайн-консультації для всіх учасників освітнього процесу з 10:00 по 14:00 (пн-пт) yuliasuliga@ukr.net 0971016388

Дистанційна робота

/Files/images/02718319_n1.png

Як протистояти стресу

пазл "Казковія дружби"

Кiлькiсть переглядiв: 1591

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.